dimecres, 23 de desembre del 2009

1 !


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvolguts/des cosins !!!!! a veure si encara hi sóc a temps de felicitar-vos el Nadal.

He tret el nas per aquí i em trobo amb aquest pessebre fantàstic !!!

En Santi diu que hi falta el coix.. que dius Santi ! si aquesta sóc jo.... ja no recordava que vaig aprendre a caminar dues vegades, com que la primera ho faig fer als nous mesos es veu que Déu em va donar l'oportunitat de prendre-m'ho amb més calma..... (visca l'elogi a la lentitud).

Bé, que passeu uns bons dies. Nosaltres demà ja anem a l'Ametlla a preparar el caldo de Nadal...

Maria Carme un pessebre genial !!!!

Molts petons
maite

Carme ha dit...

clar que hi ets a temps maite!!!!
quina alegria sentir-ta! fa dies que ta vuy trucar....
que importa ser lent o rapid,coix o no coix,quan el COR ES GRAN lo demes patina!
petons a tots!
per nadal cada un al seu corral i amb el mobil parlant amb cada pardal :))