dimarts, 30 de desembre del 2008

qui me prêtera..

Dos dies abans de Nadal vem anar unes quantes persones a preparar i assajar les cançons de la missa del gall. Com que dins l’església hi feia molt fred, li vem dir a mossèn Joan que podriem pujar a casa seva. Allí hi hauria més escalfor, i també l’orgue que ell fa servir. A l'orgue, vem veure que hi tenia unes quantes partitures escrites a mà i li vem demanar que ens toqués alguna d’aquelles peces: Quines cançons tan boniques ! I resulta que les havia composat ell mateix. Ens vem fixar sobretot en aquesta, però n'hi ha més:

QUI ME PRÊTERA (Jean Hakolimana)

Qui me prêtera une plume de scribe
Qui me prêtera une âme poète
Qui me prêtera une voix de rossignol
Que je chante, que j’exalte mon Dieu,
Que je chante, que j’exalte mon Dieu.

1. Oui le Seigneur m’a fait confiance,
Car malgré, malgré ma misère, il a fait de moi son témoin :
Qui suis-je qui suis-je Seigneur, que tu penses à moi?

1. Oui le Seigneur m’a fait confiance,
Car malgré, malgré ma faiblesse, il a fait de moi son témoin :
Qui suis-je qui suis-je Seigneur, que tu penses à moi?

1. Oui le Seigneur m’a fait confiance,
Car malgré, malgré ma petitesse, il a fait de moi son témoin :
Qui suis-je qui suis-je Seigneur, que tu penses à moi?

1 comentari:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

A l'avís del correu no es veu, però el que he penjat és un arxiu de vídeo amb la cançó. Val la pena escoltar-la.