dissabte, 18 de juliol del 2009

fum

fum

Ahir a la tarda, al sortir de la botiga per anar a portar un ordinador, altra vegada es notava un color diferent en l'aire i l'olor de pi cremat. Era poc després de les sis de la tarda. Em vaig arribar al camí que va de la Residència cap al carrer Joan XXIII, el de la Montse i el Roman. El paisatge de la foto és el que es veu mirant cap a Callús, a l'oest. Semblava que el foc havia de ser a Castelltallat, però després vem saber que venia de més lluny: de Cervera. El vent fort feia arribar el fum i les cendres, que anaven augmentant, fins a Santpedor i Manresa.

Més tard, cap a dos quarts de nou, la MªCarme va fer la foto de sota i ens la va enviar. La devies fer tornant de la botiga, oi?

Jo et vaig contestar amb la meva, la de dalt, i tu em vas tornar a contestar dient que s'havien de penjar al blog.. Bona idea. Ja està fet !

sol-fumat