dilluns, 16 de gener del 2006

totselscotxesdetotselsjardinsdelmon

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Holaaa! ahi va el comentari viatger!
t'estic veient... jahajahaja
ses troba a faltar molt al 4L eh?
4L+mesclat+pets+... = QUE GUAIII!
jahajahaja quina tonteria no...?
apa donçs, que he d'anar a fer encàrregs, no em ve res més al cap per escriure't...
adéééu! que et vagi tot molt bééé!!!!!

Carme ha dit...

"+... = QUE GUAIII!"que ets maria!

Anònim ha dit...

Doncs ahir em va telefonar el mecànic que el meu ja està reparat ( en principi...: ai ! )

Va haver d'anar al desguàs a buscar la bobina que ell creu que la peça que fallava

Això vol dir que aviat seguiré el teu camí i com que no tinc màquina de fotografiar no el podrem tenir el blog

Puc dir doncs que ahir sant Antoni em va portar el cotxe i... l'ordinador !