dimarts, 24 de gener del 2006

que ens ha escrit !


Hola, avisem que el Pitu ens ha tornat a deixar un missatge a la entrada «lo bueno de rodar en el Cielo...» !!

Si ho diem és perquè molts de vosaltres preferiu no tenir l'avís automàtic de noves entrades, i aquesta queda una mica "lluny"

Ja sabeu que si voleu donar-vos de baixa -o d'alta- dels avisos de noves entrades i comentaris als blogs, la única cosa que heu de fer és enviar un avís al Mingu. També dir-vos, per si us interessa, que hi ha una modalitat d'avís que consisteix en rebre un sol missatge al dia -del blog que sigui- amb un "report" de les noves entrades i comentaris.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per avisar !

Bones notícies !

Pere Manubens ha dit...

Creuament de mirades, sino m´equivoco es just l´instant que li explicava en el que vaig sentir les seves paraules...si no m´equivoco la vaig fer amb la càmera de l´uri. O m´ho invento?

Anònim ha dit...

La comunicació gestual sempre m'ha apassionat. Hi ha força teòrics sobre el tema. Em limitaré a opinar sobre aquesta foto. Doncs que brilla l'expressivitat, del qui escolta, del qui parla, de una posició de braços molt càlida i plena d'interès i afecte, de coneixement de l'un cap a l'altra. De ganes de compartir.....El gest del Santi amb el cigarret a la mà que acompanya el seu clatell, sense tensió, còmode mà del qui està escoltant i a més té encara més coses a dir en la interlocució. La mirada d'en Pitu que no es retroba amb la del seu interlocutor que sí el mira i escolta i ves a saber la quantitat de coses que pensa alhora....... La mirada d'en Pitu, però no està perduda....és la mirada del qui té alguna ocsa adir al seu interlocutor i necesseita posar-la a l'infinit per alimentar més i milllor allò del que es parla............
En definitiva, un instant, Pere, robat al temps. Es foto del tipus Agència Magnum de notícies !!!!


Us proposo obrir intervencions respecte del llenguatge gestual en EL BLOG sobre EL TEMA ÉS EL LLENGUATGE. Quntes gestos he observat del cap del meu departament, que denoten un egocentrisme malaltís !!!!!!!, gestos que acompanys del discurs oral et fan sentir lo ridícul que és la idolatria de l'ego....en fi..tinc coses a dir, MOLTES...... que he sanat observant de la gent !!!

Molts petons a tots, ei que us estimo !!!! .... que sou ja imprescindibles !!!

Anònim ha dit...

Ostres què fort anònimus !!!!!!!!quina sincronia !!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

¿ Que de què parlàvem ?

M'explicava que un dia es va aprendre un text grec de memòria tot i que no en sabia gens de grec tan sols perquè li interessava re-citar-lo tal com, o el més properament a com havia estat escrit, el més aprop possible dels seus origens.

No ho diguis a ningú—em va dir—però vaig arribar a veure la mà de qui ho va escriure i com ho escribia

El text:

En to logo zoé hén, kai hé zoé hén to fos ton ánthropon kai to fos en té skotía fainei, kai hé skotía autó u katélaben

Anònim ha dit...

Sí, noia !

Jo també m'he quedat "pasmao"

Saluda de part meva al malatís del teu cap !

Anònim ha dit...

Malatís ve de maleta ?????

Carme ha dit...

i maleta ve de: ma-le-ta !si donem com els gregs un gir ens queda:
MA-TE-LA!!
i ja amb gir incongruent:
TE-LA-MA!! LO QUE VULGARMENT N'HI DIEM: XOCALA!!!!!!

Anònim ha dit...

Impecable !