divendres, 7 de juliol del 2006

TROBADA ASTRONÒMICA

 Posted by Picasa

5 comentaris:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

-
Quina fotu més simpàtica. Esteu tots al punt

Les constel·lacions, la lluna, els planetes.. també deuen formar part de TotsElsJardinsDelMón, no?

Anònim ha dit...

si que es molt bonica, i un privil.legi de companyia.

Anònim ha dit...

Apa que, si que us ho devíeu passar bé... I jo passant fred en un vivac :P jahaja
Molt maca la foto, m'agrada.
Us veieu tots molt bé, i amb bona cara!
i el núvol de darrere amb la lluna (em sembla que és això...) FantàstiC!
Recordsss, adéu

Anònim ha dit...

Apa que, si que us ho devíeu passar bé... I jo passant fred de vivac :P jahaja
Molt maca la foto, m'agrada.
Us veieu tots molt bé, am bona cara.
I el núvol de darrere amb la lluna (em sembla que és això...) FantàstiC!

/Feia un temps que no passava per aqui, jeheje/

Records a tothom!

Anònim ha dit...

(Ui, se'm ha colat un comentari, deia que hi havia un error a la web i que no s'havia publicat, i resulta que si...)