dilluns, 8 de setembre del 2008

pr card

isabel_pr_card

Quan caminem i té la màquina, sempre fa fotos de plantes i jardinets naturals. Grapat (com el grapat de flors i el card i el pal) de felicitat, Isabel.

I una cançó, també de Carol King: child of mine (fillets meus). La lletra diu:

Although you see the world different than me
Sometimes I can touch upon the wonders that you see
All the new colors and pictures you've designed
Oh yes, sweet darling
So glad you are a child of mine

Child of mine, child of mine
Oh yes, sweet darling
So glad you are a child of mine

You don't need direction, you know which way to go
And I don't want to hold you back, I just want to watch you grow
You're the one who taught me you don't have to look behind
Oh yes, sweet darling
So glad you are a child of mine

Child of mine, child of mine
Oh yes, sweet darling
So glad you are a child of mine

Nobody's gonna kill your dreams
Or tell you how to live your life
There'll always be people to make it hard for a while
But you'll change their heads when they see you smile

The times you were born in may not have been the best
But you can make the times to come better than the rest
I know you will be honest if you can't always be kind
Oh yes, sweet darling
So glad you are a child of mine

Child of mine, child of mine,
Oh yes, sweet darling
So glad you are a child of mine

Child of mine, child of mine
Oh yes, sweet darling
So glad you are a child of mine

-------------

Encara que estigui escrita en singular, referida a un fill (filla), jo li tradueixo en plural:

Encara que veieu el món diferent de com el veig jo
de vegades puc tocar les meravelles que hi veieu,
tots els nous colors i les imatges que heu dibuixat
Oh, sí, estimadets
tan contenta que sigueu fills meus..

Fills meus, fills meus
Oh sí, estimats,
tan contenta que sigueu fills meus..

No necessiteu adreça, ja sabeu quin camí agafar
i no us vull retenir, tan sols vull mirar-vos com creixeu,
m’heu ensenyat que no heu de mirar enrere,
oh, sí, estimats
tan contenta que sigueu fills meus

Fillets meus, fillets meus..

Ningú podrà matar els vostres somnis
o dir-vos com heu de viure la vostra vida
Sempre trobareu algú per posar-vos-ho difícil una temporada,
però canviareu la seva manera de fer quan us vegin somriure

Els dies de quan veu néixer potser no eren els ideals,
però vosaltres podeu fer-ne temps millors.
Sé que sereu honestos encara que no tot vagi bé.
Oh sí, estimats,
tan contenta que sigueu fills meus..!

Fillets meus, fillets meus..

Fillets meus, fillets meus..

5 comentaris:

Carme ha dit...

felicitats " FLORETA" deljardidecasateva jajajaja
vinga Isabel que dintre de quatre dies guanyes un nou títol ja saps quin..
PER MOLTS ANYSSSS !! :)

Anònim ha dit...

Clar que si!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, mamà!
=)

La cançó és molt maca, i molt emotiva...

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Sí que és bonica. La música i la entonació de la veu es fan una mateixa cosa amb la lletra. Hi sortiu vosaltres, per això deu ser emotiva. La veritat és que em fa una mica d'enveja no sortir-hi jo també :)

Has de saber que el "pr" del títol de la entrada vol dir PR, sender de Petit Recorregut, per la marca groga i blanca del pal, i que "card", aquí no és la paraula anglesa, sinó que fa referència al card de dues flors que s'hi veu a prop del pal..

Anònim ha dit...

Mingu! no sentis enveja de que no es parli de tú donçs crec q hi tens molt a veure... felicitats i per molts anys Isabel!

Petons!

Mima