dijous, 9 d’octubre del 2008

agraiment

Ja fa dies vaig rebrer una carta de la Maite -una carta de debó, de les de segell i manuscrita- en la que m´adjuntava un retall de diari i un treball que va fer amb unes fotos de mi i uns comentaris de la Carme. No se si n´esteu al cas. Jo ho he sabut 4 anys després.
Com que no he contestat deuen pensar que potser no m´havia fet gracia.
No. Agraeixo molt el treball, l´us al que anava destinat i el text tant benevolent que va parir la Carme.
Contestar seria fer una reflexio molt llarga sobre mi mateix que, al menys per escrit i en concret, no es encara el cas d´exportar.
Queda dit: Gracies.

1 comentari:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Fa quatre anys? Un retall de diari? A mi algú em va enviar ja fa temps una foto de diari en la que es veia el gran 'Piotr' Dostoievski resistint les autoritats que desallotjaven una pobre gent del seu barri; però potser no era aquest el tema. Si ho expliquessiu ho sabriem..

També tinc una foto del Pere i la Nerea de quan el casament del Josep. La guardem per un altre dia. Mentrestant farien falta més Estrades, Arqués i Paus, que últimament tot som Manus..

Marta !! Maite !! Mima !!

(ja no m'atreveixo a dir: Santi !! Uri !!)