dissabte, 6 de juny del 2009

PER MOLTS ANYS MINGUET !!!!

Jardiner
de
Tots
els
Jardins
del
Món !

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jo ja el vaig felicitar i li vaig agrair el pastís que ens havia fet : pastís de sol+cabana+witgenstein. Li vaig dir que me n'havia guardat un trocet al calaix superior de la taula del despatx !

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Gràcies, MªCarme, per la falicitació. Aquesta foto és xula, m'assemblo al Pitu. Crec que la va fer la Isabel pujant a un dels tres llacs que es troben pujant des del refugi de la Pombie, al Midi d'Ossau. És una excursió que ens agrada molt i que podem podem fer cada any des de Tramacastilla. El qui es veu al darrera és el Joan. Em sento orgullós de sortir al blog, i també, Santi, que hagis guardat un trocet de pastís -quin deu ser?- al calaix de dalt. Gràcies, estic inflat inflat, però no massa, que justament avui no puc respirar fons: em fan mal les costelles. Em sembla que vaig agafar una mala postura venint cap a Sevilla en el cotxe (escric des de l'ordinador del Pere, assentat en un silló taronja que hi ha a casa seva).

Vem venir poc a poc, passant per carreteres normals (no autopistes), cosa que va ser un encert. Una estona, per córrer més, vem agafar una autopista i, a més de fer el viatge més avorrit (no es veia el paisatge, ni la gent, ni res), resulta que ens vem perdre i encara vem tardar més. Vem entretenir-nos a Terol, que ens va agradar. Vem fer una visita al mausoleu dels "amants de Teruel". Avui hem caminat -una altra vegada- tot al llarg de Sevilla, seguint la vora del riu..

Petons a tots

MariairaM ha dit...

Apaaa!
=)

Felicitatsss!