dilluns, 11 de febrer del 2008

"telepedro"

telepedro1



telepedro2


A la rua del carnestoltes uns quants dels nanos mitjans que venen al telecentre es van disfressar, van fer una carrossa, de "Telepedro".

En Marc caracteritzat de jo amb una síntesi pasmosa i ben lograda, exacta i respectuosa, de molt bon rollo, una magnífica caricatura...

Els altres, amb una economia de material admirable, es van disfressar a la vegada de ordinador i de usuari, cada un la seva cara.

Jo no en sabia res, algunes nanes van preguntar-me el dia anterior si aniria a veure la cavalcada. -Si home, si, vine.

Hi vaig anar pensant en ells, i, la sorpresa.

Tot el poble va lloar-ne el resultat, van treure el segon premi.

5 comentaris:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Que bones les fotos, Pere. Sobretot la primera; la teva cara i la del Marc. Quina història més simpàtica. Felicita'ls de part de la família :))

Carme ha dit...

semblau bessons! :)

Xavier Manubens ha dit...

m'ha fet somriure !!!! Es un bon detall que possa de manifest la teva integració....
Endevant !!!

Carme ha dit...

ademes de haver pasat el fi d'any junts, are em estat per carnaval plegat! iupiiiiiiiii :)

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Sí.
Vivalavivalavivalamor-vivalacompaní..

I una somriure gros d'orella a orella :)