dissabte, 21 de juny del 2008

ens casem !

jw2


La Wendy i el Josep fa mesos que van preparant el casament. Ja tenen el pis a punt. És a Sant Joan de Vilatorrada (al carrer mare Teresa de Calcuta). Hi han posat els mobles i el Josep dorm allí. Ho han anat preparant a consciència, amb molta il·lusió. Hi ha dos nivells: a baix el menjador, la cuina i una o dues habitacions, i a dalt un estudi, el dormitori (amb un sostre que fa baixada i té dues finestres per veure el cel), un bany i una terrassa perfecte. Tenen un gos petitó, simpàtic i pelut que es diu Nacu.

La Wendy traballa en les oficines d'una empresa de construcció d'aspiradors industrials de Manresa (Industries FAPP), i el Josep a les oficines centrals de Caixa Manresa, de moment amb contracte temporal. El Josep aquest any ha fet l'assignatura que li faltava per acabar l'Enginyeria Tècnica Informàtica.

En principi, comptem que vinguin al casament pares, avis, tiets i cosins dels nuvis més alguns amics seus que no hi poden faltar, però si voleu venir (parlo dels meus tiets i dels meus cosins i els seus fills -i dels de la Isabel-) estarem molt contents. Si ho feu, aviseu aviat..

La foto que deixo aquí a sota és la "portada" de la invitació; el text de la foto de dalt és a la part de dins, la que es veu quan s'obre el tarjetó. La invitació l'han preparat ells dos i els anells són els seus "de veritat"

jw1

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola! Cal dir que el Naku ( el gos )ja no es tan pelut...encara no l'heu vist peró sembla un ratolinet només fa bulto el seu cap i tot el día només fa que pidolar menjar ^_^ es tan maco i graciós que et sap greu dir-li que no.
El pis ja está a punt! Només i falto jo jajajajajaja perqué el Josep i el gos ja hi viuen, no m'han esperat pas :( però jo fins ven pasat el casament no hi aniré.

Ja falta poc pel gran día i ja ho tenim tot apunt, les ganes incloses que si no malament! Per part meva i per part del Josep estarem encantats amb tothom que vulgui acompanyar-nos aquell día!!!!!!!!!

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Wendy, quina alegria que hagis tret el nassirró ^_^ per aquí..

Li deia al Josep: la d'avui, l'anunci, és una fita important. La següent, la del dia 13 de setembre, una altra encara més important, però aquella ja no us ha de costar tant d'esforç com us ha costat aquesta. Petons a tots dos i enhorabona !

Carme ha dit...

wendyyyy!!!!jajajaaja encare i anire jo a viure i tu a casa meva jajajaja escoltaaa ja fan rebaixes un dia d'aquest ma vaig a comprar la pamela!!!!!
petons i il-lusions de veure't com diu el teu futur sogre :( treure el nas per aqui!!!!!!
petonets dela tieta toca.... jajajaja

Anònim ha dit...

Felicitats parella!

Mingu, Isabel això va en serio eh?
La famili creix i CREIX!!!!!!!
ja no hi ha qui ho pari....

Petons

Mima