dilluns, 16 de juny del 2008

tarda de cireres

cireres

Dissabte a la tarda vem anar a collir cireres a un hort que tenen els de cal Quatre. Hi havia moltes cireres, més que en altres anys, però una bona part s'havien fet malbé per les moltes pluges d'aquests dies. Jo, més mandrós que els altres, em vaig cansar aviat de triar les bones de les dolentes i em vaig dedicar a fer unes quantes fotos pels voltants. Si mireu l'àlbum podreu veure els collidors, les tomaqueres, un camp de patates, una flor de la planta de la patata, una malva -símbol, diuen, de sosec i dolcesa-, un gat..

En cabat, vem berenar coca i xocolata. Li vaig fer una pregunta a l'Ernest: quan terreny li semblava a ell que faria falta per alimentar durant tot l'any una família de cinc o sis persones. S'ha va pensar una estona i després va sentenciar: una hectàrea. Però igualment passarien gana, va dir, vivint de l'hort i prou.. Després, entre tots, hi vem anar afegint una dotzena de gallines, una cabra, dues vaques..

1 comentari:

Carme ha dit...

Que boniques les fotos i que bones les cireres!!
Ah! Jo hi poso el burret de l’avi ! jajajajaja