diumenge, 29 de juny del 2008

postal de felicitació

pere-i-nerea

3 comentaris:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Déixe'm copiar-te, Pere, un altre text de les meves lectures anacròniques. Aquesta, també del père Peyriguère, em va fer pensar en tu. Diu així:

«El germà cuiner (sóc jo) ha tingut un moviment d'impaciència. Com si tingués l'aspecte de dir: "¿És que, ara, es repetirà cada trimestre, això de veure's obligat a fer extres?" El superior (sóc jo) ha fet els ulls grossos i el germà cuiner es posa a la feina. El germà malalt (sóc jo) està en bones mans, estigueu-ne segura. El germà infermer (sóc jo) li ha buscat un bon reforçant entre les caixes rebudes de Burdeus, i no li ha costat gens de trobar-lo. I el germà malalt (us he dit ja que sóc jo?) es cuida molt conscienciosament»

Bon sant Pere a tothom, però especialment als Peres.

Bona "pal major", Xevi; si més no et pot servir de rem en algun mal tràngol. És una foto maca. Enhorabona, Maite i MªCarme: ens heu aconseguit unes paraules del Santi i en donem acàcies a Déu. Mima, vas ser molt amable; acàcies per a tu també..

Carme ha dit...

I em passo aquest post i os felicito a tots!!

Anònim ha dit...

Gracies per les felicitacions, a l´arxiu fotografic i felicitats a tots encara que amb retard.