divendres, 3 de març del 2006

Mare Teresa 1

palm1



"A Fort Cochin la furgoneta del Convent Mother Teresa de Calcuta va ser un miracle però la sort l'has de buscar"

Un altre petit miracle, com aquest TotsElsJardinsDelMon, que ha encetat la Maite. M'ha semblat que aquest fil l'hem de seguir tibant

L'endemà de la notícia de la Maite, jo els hi demanava a ella i a la MªCarme que "si encara sou per aquí i les torneu a veure, demaneu a les Missioneres de la Caritat una estampa de la mare Teresa"..

Doncs, heu de saber que quan encara érem al cotxe, recent arribades a l'aeroport, la MªCarme em va donar un munt d'estampes de la Mare Teresa i.. un llibre tan fenomenal com senzill: una biografia de la Mare Teresa, escrit per una dona índia, Rukmini Chawla, que ara és casada i amb fills, que va poder seguir de prop el gran miracle de la vida de la Mare Teresa des de la seva infantesa

Si no us fa res, m'agradaria anar deixant al blog alguns trocets del llibre, aprofitant els dibuixos que hi ha. Quan la MªCarme el va escollir, ho va fer justament pels dibuixos, pensant que hi anirien molt bé al blog

Aquest primer dibuix sembla ser que li va fer la mateixa Mare Teresa a Rukmini, la autora del llibre

El text, encara que ja s'entengui prou, el tradueixo:

Estimada Rukmini

tu

Que Déu et beneeixi

M Teresa

Goita ! No t'oblidaré.. T'he gravat en el palmell de la Meva mà.. T'he cridat pel teu nom.. Tu ets meva.. Ets preciosa per a Mi.. T'estimo.

Isaïes