diumenge, 26 de març del 2006

Mare Teresa ..i 4

mare-Teresa

una de les estampes que van portar la MªCarme i la Maite

«Recordo la meva primera visita a Nirmala Shishu Bhayan (Shisshu Bhayan significa llar per a nens; aquesta és la primera, a Calcuta, de les moltes que va fundar per tot arreu). Va ser durant una de les estades de la Mare Teresa allí. Jo estava dreta al seu costat, mirant-la mentre parlava i reia amb gent que havia vingut a rebre les seves benediccions. Tot i les seves faccions normals i aquella cara arrugada (en aquella època ja tenia més de setanta anys), la seva cara lluïa. Semblava simplement que irradiés llum. Em vaig sentir amarada d'una pau immensa. Era com estar en la Divina presència.»

*****

«Aquell dia feia fred, pluja i vent. Com que la cerimònia de la beatificació havia de ser a l'aire lliure, tots estàvem força preocupats (...) Li vaig dir a una de les Germanes que tant de bò l'endemà no plogués. Ella va dir, fent-me l'ullet, "hi ha tantes flors aquí fora. Necessiten que les reguin, sinó demà estarien pansides. Es per això que la Mare ens envia pluja avui. Demà al matí, ja ho veuràs, brillarà el sol ! La Mare es cuidarà del temps, no et preocupis" Jo estimava aquest esperit de les Germanes; sempre eren positives i alegres, i amb tanta fe en la Mare..»

(del llibre "Apostle of Love" de Rukmini Chawla)