dimecres, 31 d’octubre del 2007

per si calen els silencis.. (5)

Em vaig fer una cabana allà on viuen els homes. No sento, però, ni la fressa dels seus cavalls ni la dels seus carros. Com pot ser, això? El cor distant crea soledat. Darrere la tanca de ponent, des d’on, lluny, es veuen els cims del sud, faig un pom amb crisantems. En vesprejar, l’aire de les muntanyes és deliciós. Els ocells s’empaiten els uns als altres. Tot això té un sentit pregon. Sempre, però, que vull parlar-ne, em manquen les paraules...

4 comentaris:

Undenosaltres ha dit...

Avui si que l’has clavat! I to dic amb paraules tan banals perquè d’altres no tinc o no trobo..
gracies!

Anònim ha dit...

Ja som 1 mes. Quina precisio!

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Jo encara diria més: quina precisiositat !

Mingu Manubens Bertran ha dit...

També ho entenc així: "avui, si sentiu la seva veu -aquell aire suau- no enduriu els vostres cors.."