dimecres, 22 de juny del 2005

flor acacia 22 de juny 05


flor acacia 22 de juny 05
Originally uploaded by carme1000.
Em considero creient i obedient.I com que en Santi em va recomenar que
el dia 24 de juny em posés a olorar les fulles de l'acàcia, quan ja
reposen al terra doncs he fet els deures per anticipat. Allà, aturada en
el llarg semàfor en vermell, després de recórrer la carretera del
cementiri, hi ha una filera d'acàcies que en els últims dies plou flors
grogues. Una immensa cortina de flors al terra avui m'han recordat el
suggeriment d'en Santi, i baixant del cotxe, als ulls dels curiosos, he
posat en un puny totes les flors que m'hi cabien. Són per compartir-les
amb tots vosaltres i si per Nadal us felicitava amb boletes vermelletes
ara us felicito l'estiu amb flors groguetes.

Santi : a aquest pas anirem fent el mapa d'acàcies de Barcelona
Maite