dimecres, 5 de desembre del 2007

" Toc,Toc,trucant a les portes del cel...


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira !

Estava pensant el mateix !

Pensava que durant les meves vacances he fet molts viatges... virtuals... a bord del Coragio i de l'Audacia

Em vaig entretenir, una vegada, uns quants dies, a un lloc magnífic on s'hi estava molt bé

Vaig comprar moltes guies turístiques, llibres d'art i llibres de poemes

En un d'ells vaig trobar escrit això :

«Però a tu, servent meu, poble que m'he escollit, amic meu, jo t'he pres de l'extrem de la terra, t'he cridat de les regions més llunyanes, i t'he dit: "Ets el meu servent; et vaig escollir i no t'he rebutjat."

»No tinguis por, que jo sóc amb tu. No et neguitegis, que jo sóc el teu Déu. Jo et dono força i t'ajudo, et sostinc amb la meva dreta bondadosa.

»Tots els qui estan furiosos contra tu quedaran confosos i avergonyits.

»Perquè jo sóc el teu Déu; et dono la mà i et dic: "No tinguis por, sóc jo qui t'ajuda!"

»Poble meu, que ets com un cuc, que ets ben poca cosa, no tinguis por, jo t'ajudo! Ho dic jo mateix, el Senyor. Jo, el Sant, sóc el qui t'allibera.»

Vaig pensar que m'hagués agradat molt pertànyer a aquest poble, caram !

Mingu Manubens Bertran ha dit...

"t'he près de l'extrem de la terra, toc, toc, no tinguis por, sóc jo que et vaig escollir i et dono la mà"

Gràcies, MªCarme i Santi per recordar-nos-ho. Nasi, recorda't tu també de nosaltres.

Si avui la veieu, saludeu la Tere, el Josep Maria i la Montse de part nostre. Amb vosaltes, Maite i Uri, ja ens anem trobant aquí al blog (si encara no ens heu deixat definitivament a la llista de SPAM :)

Anònim ha dit...

toc-toc.. Hi ha algú ???