dimecres, 10 de gener del 2007

el cometa de sant Francesc

cometa-sant-francesc
El seu nom de veritat, es veu que és "C/ 2006 P1 McNaught" -com el B 612, oi ?

El Linus va saber que es podia veure aquests dies a les hores de la sortida o de la posta del sol, així que ahir a la tarda va agafar la màquina i va anar a fer unes quantes fotus. Jo no l'he vist encara, però m'ha explicat el Linus que no es veu tan gran com a la fotografia, ja que l'ermita de sant Francesc era lluny d'on la va fer i va posar el zoom a tope..

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé !

Els dos relats són fascinadors i estan molt ben explicats

D'haver-los llegit, molt probablement Pla t'hauria felicitat

Jo vaig entendre de les paraules de la Marta això : que la vida, si no és moderna, no ho és, de vida ... i que si és fàcil, tampoc

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Gràcies, Santi, per la teva amabilitat. Em posa més content que si fos del mateix Pla..

La teva carta, Marta, és estupenda, però els exegetes no es posen d'acord en alguns punts. Hi hauràs de ficar cullerada !

I les teves fotus, Linus ! (ahir el Linus va anar a recollir un premi -un accèssit- a Barcelona per unes fotografies que havia presentat a un concurs. Ja us penjarem la premiada..

Undenosaltres ha dit...

Quina foto tant xula! Quin capvespre tant bonic!
Enhorabona Linus i no ens estalviïs les fotos.

Des del Penedès