dilluns, 23 d’abril del 2007



5 comentaris:

Carme ha dit...

Això era el dia abans de que sant Jordi se’l carregues , en un 22 d’abril de l'any...

Anònim ha dit...

Felicitats a tots els Jordis.....coi si que hi ha diferència en el preu de les roses !!!!

Es divertit veure els venedors de roses al peu de carretera. es ben bé "fer la carretera", això. A aquesta hora baixa del dia, i quan he arribat a Verdanyola, els venedors encara tenen esperança de vendre la darrera rosa al darrer despistat...........

Us heu comprat llibres ????

Jo si i per mi 2. No sé perquè m'els compro, si no em concentro per llegir. Però m'hi ha dut, l'esperança que un dia ho aconseguiré.

Com tantes i tantes coses que no se fer i faig..........algun dia crec que hi arribaré....

Alegria, llum i esperança : encara em ressona la consigna pasqual.

Bona diada de St. Jordi.

P.S.: Ah, i per cert, per més vegades que m'expliquin la llegenda de St. Jordi, i el seu significat, sols sóc capaç de recordar la imatge del St., Jordi, amb al drac rendit als seus peus, amb una espasa clava de la qual surt sant.

Ah ...i també recordo l'alegria del apre Jordi, en aquest dia, que estava molt content de regalr roses i llibres..............

mummmmmmm ...quin bon record del pare !!!! guai !! gràcies per la teva cara amable, pare Jordi Arqué !!

Undenosaltres ha dit...

Només he comprat un llibre, defenso la teoria que el dia de Sant Jordi no està fet per a la gent que llegeix llibres de manera regular i constantment té llibres "in mente" que li agradaria de llegir.
Deia que n'he comprat un: "Casa de misericòrdia" del poeta Joan Margarit, perquè la Josefina "Pepis" va manifestar que li agradaria llegir quelcom d'en Margarit. Ella té una sensibilitat especial pels poetes.
Ahir el vaig veure llegir uns poemes per la tele i em va convèncer, però no seré capaç de llegir tot el llibre.
Ja li demanarem l'opinió a la "Pepis".

Jordi

Undenosaltres ha dit...

Només he comprat un llibre, defenso la teoria que el dia de Sant Jordi no està fet per a la gent que llegeix llibres de manera regular i constantment té llibres "in mente" que li agradaria de llegir.
Deia que n'he comprat un: "Casa de misericòrdia" del poeta Joan Margarit, perquè la Josefina "Pepis" va manifestar que li agradaria llegir quelcom d'en Margarit. Ella té una sensibilitat especial pels poetes.
Ahir el vaig veure llegir uns poemes per la tele i em va convèncer, però no seré capaç de llegir tot el llibre.
Ja li demanarem l'opinió a la "Pepis".

Jordi

Anònim ha dit...

Doncs jo defenso la teoria del calaixos. Un altre dia us en parlaré.........

Quedeu-vos amb la sorpresa d'aquesta teoria ............ de moments sols he posat títol a la teoria. Ara l'he de bastir de contingut.