divendres, 6 d’abril del 2007

Viatge al Cel

Aquesta imatge recorda altres vaixells del blog...


5 comentaris:

Anònim ha dit...

moltes gràcies

Anònim ha dit...

Per cert, Maria Carme, tot i que molt probablement com a dona de cor que ets ja ho deus saber, un, quan emprèn un viatge, tria els dies que li sembla que han de ser els més favorables

Jo, que sempre he estat una mica totxo per aquestes coses tant elevades, ja em sabràs perdonar que em complagui tan sols a repetir-te els mots que avui — des del meu més absolut, gran i respectuós silenci — i, tot i no entendre del tot el seu abast, sento que criden els del meu entorn : "Bona Pasqua!" "Crist ha resuscitat !" "T'ho juro, allà a la tomba no hi era"

Els del meu entorn, els del meu rodal, els meus íntims, aquí, vol dir, a més dels àngels i dels sants : vosaltres

Moltes gràcies

Carme ha dit...

tampoc el tiet estaba ja allà!, i habia sí el seu cos present! pero ell, la seva ànima també corrent va pujar al cel per no perdres la PASQUA!
vinga per a tots un ou de xocolata i una forta abraçada!!!!!!!!!!!!!

Carme ha dit...

on i ha mes PAU que en la PAU d'un PAU?

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Sí, sí. Fins i tot en això va mostrar la seva afabilitat -no trobo paraula millor..

Els dies més favorables en tots els sentits; també el de facilitar-nos venir al principi dels dies que teníem de festa.

Quin altre record tan bo que podem atresorar !. El mossèn va estar fabulós. Us veu fixar la cara d'aprovació, de satisfacció mentre parlava la Mima? Semblava dir-nos:

això es el que jo volia haver afegit a les meves paraules, però no podia perquè tan sols ho podíeu fer vosaltres.. i ho esteu fent !

I allà a la piràmide aquella, les paraules del Santi, el parenostre i, us veu fixar, també?:

..ja estàvem empenyent la tieta per marxar i ella, poc a poc però sabent que feia, es va deixar anar per recollir ni que fos una d'aquelles últimes flors.

Tinc la seva fotu quan ja era al cotxe. La enviaré a la Mima per si hi vol posar a sota allò que ens va llegir i penjar-ho aquí al nostre àlbum de records..

Bona Pasqua !