dimarts, 12 de juny del 2007

6 comentaris:

Anònim ha dit...

En no sé quina entrada de blog vaig proposar a l'Uri posés música dels Antónia Font, en aquets divendres musicals...és veu que posen les endorfines a tó, sobretot als joves que han de fer la selectivitat els resultats són espectaculars. La música cura, calma, concentra, vifica i purifica, jajaj.

Núria! Adria! no recordo si és en Linus? ja hem corretgireu... hi ha algú +???

MOLTA SORT! fills de cosins i de germà.

Anònim ha dit...

Hola! Sóc el Linus, jo sí que sé que si que la faig la sele... Jajaja
Gràcies per la sort, a veure si li va molt bé a tothom!

Ui, ia se'ns acaba, quasi anem per la meitat, haurem d'aprofitar el temps... Jajaja

Que vagi béee.

Linus.

Anònim ha dit...

Hola Linus !

Sóc en Santi i jo... no la faig la sele però quasi !

La Núria, sí...

Un dia de l'any passat ens va esbroncar i ens va dir que l'havíem d'haver obligat a fer-la en el seu temps ( fa un parell d'anys )

He fet tard, ens deia, queixosa, he fet tard...

Jo li vaig dir que entendre les coses sempre és fer tard... a les coses, però el guany que tens és que ara "ja saps", ara comprens... que has fet tard... és clar !

I va i es matricula

Quins dies, Déu meu !

Quaresma pura i dura, com la d'abans !

Però tens raó : ja hem donat el tomb !

Ara només queda demà !

Què et va semblar el de llengua d'ahir ?

Clint Eastwood !

Anònim ha dit...

Hola Linus, sóc la Maite..la mare de l'Adrià que està com tu i com la Núria.Quina bojeria, eh ? Ahir va sortir content després de l'examen de les 3 llengües. Avui el de filo també bé, sabia coses de Plató i ha fet servir més la logica que una altra cosa per a diferenciar dos conceptes que calia definir. El de mates diu que fatal ! Bé demà ja els últims :Electrotecnica i Física.... i aviat revetlla de Sant Joan !

Anònim ha dit...

Hola Maite

Em consola trobar-te en aquesta "vall de llàgrimes"...

Fa temps li vaig dir a la Núria:

Si et toca Descartes comenta'ls allò tan sobat de.... "Penso, per tant existeixo" : els fonaments de la modernitat...

Els dius això: I doncs, ¿ què pensava la gent abans de Descartes ?

Probablement alguna cosa així : "És perquè sóc pensat que existeixo...." Pero ho devien pesar sense pensar, sense formular-ho, de tant evident com ho tenien...

Com era de suposar, la Núria ha triat Plató...

Mingu Manubens Bertran ha dit...

i al final..