dijous, 14 de juny del 2007

Que Torni

Tornant de la feina he sentit com un xiquet li deia a sa novia:
“ es que estic tan amb pau amb mi mateix!!”
El meu cansament sa convertit amb somriure ,pensant que os ho explicaria!
I un altra: फेंट एसपी पेर एले CANÇÓ दे ल'ओरिओल :)
Una noia li deia a un noi
“ m’alegro per la soledat” aqui el meu somriure s'ha convertit amb
carcajada tot pensant "que bestiota que es!" pero clar el refràn diu
" val mes estar sol que mal acompanyat" i en aquest cas imagino que la noia s'alegrava per la companyia soledat .... quina contradicció... :)

2 comentaris:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

doncs a mi em fa gràcia que et sembli bestiota algú que digui que s'alegra per la soledat; "però clar": viure sola és una limitació per a tu, tal com alguna vegada ho pot ser per a mi viure molt acompanyat -i dic "molt", que no "mal" :)

Anònim ha dit...

Ting una amiga que és diu Sole, el seu nom sencer és Soledat. L'alegria del company potser és perque l'última revisió de la seva malaltia (ara fa 7 anys)li habia sortit prou correcte per seguir vivint el dia a dia com fa temps está intentant fer. M'ALEGRO PER LA SOLE!!!