dimecres, 27 de juny del 2007

Selectiverus aprovatius totus?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

L'Adrià ha aprovat la selectivitat
STOP

Nova etapa : matriculació a la Universitat
STOP

De quins estudis ?: de TELECOS
STOP

Que Déu sia piatós !!!

Xavier Manubens ha dit...

Enhorabona per la sele del Adrià.....lo de telecos vol dir que aquest home te un parell de co....
Endevant amb els projectes que un te per dificils e imposibles que semblin !!!!!

Anònim ha dit...

5,77, i, a la pregunta subsegüent que es desprèn d'aquesta nota, ella diu : l'any passat, per entrar a Belles Arts demanaven un 5,8

La cosa que m'intriga, però, és això de Déu. Jo sempre havia pensat que ja ho era, no que ho hagués de ser, de piatós

Anònim ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris i felicitacions.

Certament, cal tenir un parell de co....per a TELECOS. I, és per això, i pel neguit de que els nostres fills interpretin bé i canalitzin els seus desitjos de futur que demano a Déu que sia Piatós. Sincerament, no veig a l'Adrià amb més parells de co.... dels que té.

I sincerament em fa patir...però com un dia vas dir, Santi, quan parlaves de que la Núria es lamentava de no haver fet la sele quan li tocava també penso que dels errors se n'aprèn. O dit d'una altra manera : els errors són oportunitats per aprendre el que ens convé a la vida. Però com que jo sé que sabeu que això de ser pares se suposa que ha de servir per alguna cosa, no podem renunciar a donar els millors consells als nostres fills, "pel seu bé"....després no ens fan puto cas i tropecen tres vegades amb la mateixa pedra; i, aquí estem, per a curar ferides i per a redreçar-los el camí.....

Però jo em pregunto : serà que nosaltres no tropecem a la nostra edat, també ? és que nosaltres no aprenem per exclusió : pel que no volem més que no pas pel que volem ?

Complexa realitat que em fa desitjar a Déu que sigui piatós cada dia, doncs a voltes em sento defallir..........

STOP

Mingu Manubens Bertran ha dit...

El Linus també ha aprovat. Segurament estudiarà Física. Bon dia. Sabeu l'acudit aquell de l'indio gorron? Ahir ens el va explicar el Mingu, però és una mica llarg i avui no tenim gaire temps..