dissabte, 17 de febrer del 2007

Somriure picaró de la tieta,ens a parlat del fill de l'avi....


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ah, m'ho oblidava !
Sabeu què m'ha dit ?
Que fort !
Diu que està escrivint un llibre !
Jo que li dic : ¿ un llibre de poemes ?
I va i ella em diu : no, no, un llibre seriós. Es diu : "Els fantasmes de Vilabertran"

Anònim ha dit...

Ja ja ja
Ja no ho recordava !
Plovia molt quan ens ho vas explicar. La Marta dormia...

Però això m'ha recordat les dues bones pensades que vas tenir : a) la de cloure "hasta nuevo aviso" el totselnosaltresdelmón amb el dia dels aniversaris que vàrem parlar ( En Xevi ho va trobar significatiu ) i b) la d'obrir un blog d'ofertes i demandes de la vila. T'ho recordo perquè jo vull ser el primer ( ja veus ! en això també ! ). La meva oferta dirà : es ven plaça de pàrquing 485 ubicada a Casp 51. Màgnifiques vistes a la muntanya del Carmel i al Tibidabo. Inoblidables postes i sortides de sol. ( Això que ve ara t'ho dic a tu, no pateixis que això no ho posaré : una nit de sant Joan --la Marta era molt petita-- vàrem anar a veure els coets; un altra dia, com que era la única propietat que teníem, vàrem enretirar la furgoneta i hi vàrem fer els quatre una de les paelles més suculents que mai no hauré menjat )
Extraordinàriament còmode de maniobra tan per entrar, per sortir, o per netejar el cotxe sense interrupcions.
Una de les poques més ben arraserades dels vents, de la pluja i dels lladres.
Magnífica per resoldre problemes mecànics : posant punt mort i embragant la segona, si s'acaba la bateria, tard o d'hora i de planta en planta, el cotxe sempre s'acaba engegant.
Molt interessants per algú del rodal. ( L'aparent problema de pujar fins a la planta 7, després de la segona ascenció, queda, en molt, compensat per allò que ens espera a dalt )
Interessats : 93 265 47 60
El preu que diu la Mercè que n'hem de demanar és de 18.000 euros.
Hi afegiré aquest post scriptum :
( Es prega que si algú de Vilabertran creu que és demanar massa o massa poc, m'ho faci saber ràpidament )
Després escolliré una tipografia molt especial per retolar la paraula : " Gràcies "
¿ Què et sembla ?

Mingu Manubens Bertran ha dit...

vols dir que aquest últim comment no l'ha penjat la Carmeta..?

Jo diria, Santi, que si aquest cartell el deixéssis escrit i signat de la teva pròpia mà en una paret, o al terra mateix de la plaça del pàrking, en podrieu multiplicar el preu per deu, com a mínim.. I si hi deixeu allò de l'arròs -i la paella a manera de relíquia, per vint i tot..

Tu, MªCarme, que coneixes la tècnica del fresc, podries aconsellar si aquest fóra el millor procediment.. Si no, uns retoladors d'aquells que diuen "permanent" potser farien el fet..