dijous, 8 de desembre del 2005

BENVINGUT ORIOL !!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ahir día del meu sant, de bon matí tenia un neguit que no m'el podía treure del cap. Necesitava anar a veura l'Oriolet, però també la Marta i és clar en Wild. No entraré en detalls perque les imatges que ha penjat la M. Carme parlan per si soles,però quant vem trucar a la porta del carrer Pau Bertran de Collbató, vaig notar les "pessigolletes":la Marta i la
Mima no haviem estat despedint-nos del Nasi, i aquells instants van ser plenament d'unió,amb tú Nasi i amb tots vosaltres.
Ah! aquest va ser el regal que en Jordi em va fer, acompanyant-me.
La M.Carme va pillar com em va dir un fulla de til.ler amb un ramet d' espigol i una figureta de St. Nicolau que tot plegat en feia un regal molt especial.
La tieta Mercedes, un ciclamen d'un vermell preciós.
I en Santi el seu escrit, que em va emocionar. Vaig recordar a la iaia Conxita, recordo la seva alegria i la seva gran falda per apoiar-hi el cap.
Gràcies i molts petons a tots.
Imma