dimecres, 21 de desembre del 2005

John Denver

John Denver



John Denver. Ens el va presentar (ens va fer escoltar les seves cançons) el Xevi fa.. uns quants anys, quan ell estudiava a Barcelona i a Saragossa. Alguna vegada quan anavem a veure'l, ens portava a les botigues de discs i ens feia sentir el Bridge Over Troubled Water de Simon i Garfunkel, o el Leaveing on a Jet Plane, de John Denver, que li parlava dels seus continus canvis de lloc..

John Denver va morir en accident viatjant amb la seva avioneta el 12 d'Octubre de 1999. Si cliqueu a la fotografia potser podreu sentir aquesta cançó de Nadal que, tal com ell explica, va compondre pensant en el seu fill Zachary. La lletra ja la enganxaré en un comment quan tingui una estona.

5 comentaris:

Pere Manubens ha dit...

Mingu! Aixó no es fa!!!!
es emocionant, i les paraules tant...tant...empátiques!. Una abraçada a tots desde el sur.

Anònim ha dit...

Beeeeeeeeee !!!
El dia 6 de genr torno a India...
Ahir a la nit posaba dins de una capsa alguna cosa que no em puc deixar... la maleta es petita: dos pantalons... quatre samarretes.. vaig posar-hi un cd que tinc recopilatori de John Denver....
Hi ha qui hi posaria una petaqueta de wisky ... per aquells moments especials... jo vaig posar-hi el cd
Bona coincidencia Mingu !!!
Xevi

Pere Manubens ha dit...

Felicitat, Xevi, per tu i per els que vas a veure.

Mingu Manubens Bertran ha dit...

-
Agrait i content com un pèsol pels vostres comentaris.

Després, Xevi, he recordat que potser la cançó era més "Goodby again" que no "Leaving on a jet plane"

Anònim ha dit...

"Heure-se-les..." amb... l'Índia !

Que fort !

Una abraçada !