dilluns, 5 de desembre del 2005

La més valenta

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ahir vaig tenir la gran sort de fer-li un petò al matì ...i un altra al capvespre... avui s'ha embarcat .....per fer l'ultim
viatge......
Estic aprenent un grapat de coses aquets darrers temps.... de tots vosaltres....ahir la Tere hem va impresionar..... quina alegria ser nebot seu.... que ella sigui la germana de la meva mare... que ella haigi estat preparant amorosament aquest vaixell i al seu patró....
Ahir tres mesos de la partida del Pitu...demà un any de la mare....

Quin entremat estem teixint entre tots !!! ...la VIDA ...que ja no està limitada a les nostres coordenades....

Ignasi ..... fes arrivar els petons que et vaig fer ahir a tots els que estan al port alli on tu vas

Anònim ha dit...

Maria Carme, podries posar la il.lustració més gran !

D'aquella mida que arriba a tapar les lletres...

Que ho tapi tot

Carme ha dit...

HO VOLIA FER! PERO NO RECORDO COM ES FA!!!!

Mingu Manubens Bertran ha dit...

mentre els capgrossos es feien granotes nosaltres ens feiem amics

empenyent l'andròmina engrassada amb aigua

com germans de sang, cavalcant les orbees

compartint a les tardes el pa amb xocolata, als vespres les músiques i a les nits les pors

quan el trobis als prats deliciosos digues-li a l'indi Macao, que ja hi anem..

Anònim ha dit...

— Es pot saber qui dimonis ha empetitit la imatge d'aquesta barca ?

Mingu Manubens Bertran ha dit...

-
Ho vaig fer jo, d'una manera semblant a com ho fan quan deixen les banderes a mitja asta, que no s'hi queden per a sempre més..

Em va semblar que els menús de la dreta havien de seguir estant a mà, i vaig deixar la imatge a la mida més gran que admet sense deixar-los fora de lloc.

També vaig pensar de posar-la dreta -proa amunt, cap al cel- però no em vaig decidir a fer-ho..

Però faré el que em digueu :)

Anònim ha dit...

Òndia ! És molt bona idea ! Ho has provat ? Amuntamunt !
Proposo un Fòrum per decidir-ho ( Això en el benentès que la Nostra Gran Forumnejadora hi estigui d'acord i hi tingui cap premi destinat ) !

Mingu Manubens Bertran ha dit...

-
Sí que ho he provat, hi cabria amb tota la seva eslora, mànega, o com se digui

la proa amunt
la vela a ponent
la quilla a llevant
i la popa a sota

Anònim ha dit...

Què fem ? Esperem ? O... a qui no li agradi que remugui !

Carme ha dit...

VALE! PERO JO PROPOSO DE POSAR-LA DE NOU TAL COM DIEU EL DIA 5! I AQUESTA LA DEIXEU TAL COM ESTÀ VAL?
POTSER GUAI! "VIENTO EN POPA A TODA VELA...."

Anònim ha dit...

I aquesta gran com havia estat (que entrava a les aigües de la dreta) i la del dia cinc vertical ?