dimarts, 27 de desembre del 2005

FÓRUM 5

7 comentaris:

Carme ha dit...

Avia’m si entre tots descobrim un fil des de la samarreta que du el mingu
Fins a aaaaaaaaaaaaaaaa ? va que es fàcil!!!!!!!!!!!!!

Santi Pau ha dit...

Fins a "el tema és el llenguatge"

Puede ser tan simple ?

Creo que no y por eso...

Carme ha dit...

...hice la foto"
ACABES DE GUANYAR UN VIATGE A EGIPTA!!!!!!!!!!!!!!!!

Santi Pau ha dit...

Doncs bé, content i cofoi, he anat aquest matí a l'agència de viatges i m'han dit: "A vostè li han aixecat la camisa, senyor. No hi ha cap lloc de nom "Egipta".

"I Egipte ? " he preguntat jo en veure uns cartells molt grans amb fotos de piràmides i camells.

Egipte sí que existeix però no és vàlid ja que el tiquet que vostè porta diu Egipta.

Ja em semblava a mi...

Carme ha dit...

NO! NO POT SER!TORNA A RECLAMAR ! I HA UN EGIPTA I UN EGIPTE DE ON ET PENSES SINO QUE VÀREN SORTIR ELS EGIPCIETS?

Santi Pau ha dit...

"Topos", en grec vol dir lloc. U-topos, no-lloc. D'aquí "utopia"

Avui quan hi he tornat la senyora de l'agència m'ha dit que l'Egipta aquest és en aquest lloc que no és cap lloc però que és tant real com un lloc.

Molt bé, li he dit jo ¿ I doncs, quan surten els vaixells ?

Vostè voldrà dir els no-vaixells, oi ?

Total: tots els concursos són una enganyifa. Un es passa el dia anant amunt i avall perdent miserablement el temps !

Carme ha dit...

NO, NO HAS PERDUT EL TEMPS!! HAS PERDUT EL NOTEMPS!!!!!