dilluns, 14 de novembre del 2005

15 nov. Sant Albert el Gran


Sant Albert el Gran
Originally uploaded by Des del Penedès.
Diuen que a Sant Albert, ja de gran, quan donava classe, li va fallar de cop la memòria i va perdre l'agudesa d'enteniment que l'havia fet famós.
D'ell s'explica aquesta facècia: de jove li costava estudiar i per això una nit va decidir fugar-se de l'internat on s'estava; amb això que es troba la Verge que li diu: "Si t'encomanes a mi que sóc "Font de saviesa" et donaré una memòria prodigiosa i perquè sàpigues que te l'he donat jo, quan estiguis a punt de morir oblidaràs tot el que hauràs aprés".
Si no és veritat és ben trobat, i que per molts anys Sant Albert ens conservi la memòria a tots els tafaners d'aquest blog, ell que va ser tan gran.
Per cert: A-L-B-E-R-T, quin nom tan bonic!, que vol dir: Al=família i Bert=bona (de bona família), je,je.

7 comentaris:

Santi Pau ha dit...

Porto estona obrint i tancant el blog per penjar-hi la meva aportació i sempre la mateixa cosa: el temor a no estar a l'altura d'una entrada tan... gran... com aquesta. No té desperdici.

Pots estar content, Albert.

Jo n'estaria.

Per molts anys !

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, Albert. Tenim el record del dia que vem venir a veure't a Sant Lluís 88. Tenies pocs dies i eres.. un nadó perfecte.

Esteu a Mas Moió, no? Ja ens en podríeu explicar alguna cosa, de la vida allí.. I alguna fotografia per poder reconèixer-te, que si ens trobem algun dia pel carrer, amb el record de quan vas néixer no crec que en tinguem prou..

Anònim ha dit...

Holaaaa !!!

Tot i que ja habia tret el nas esporàdicament pel vostre bloc, només me l'habia mirat com a experiment sociològic, jeje, com el gran germà. No m'habia atrevit a dir res, fins avui, que em sembla que no tinc més remei ;)

Homa, és que m'he emucionat i tot!!! Ja està beeee...

Jeje d'on l'has tret aquesta estàtua??? Jo sempre m'habia pensat que era el Magne peró resulta que aquest és l'Alexandre :P

Pero buenu, amb el gran ja m'hi conformu eh??? Jeje...

Clar que estic content, molt! Estava acostumat a que pel meu sant només em felicités l'àvia Josefina i ara mira!

Ei que jo no estic a Mas Moió!!! Ja fa uns quants anyets! Ara estic vivint a Vilafranca, terra de vins i castells, amb la Nadala la meva xiqueta i d'aquí molt poc ens en anem cap a Sant Sadurní, terra de cava, a un piset de protecció oficial.

Ara estic a la feina i no tinc cap foto meva, peró tan bon punt arribi a casa, prometu provar de publicar-ne una!

Buenu, molts records a tothom i felicitats per aquest bloc tan macu i entranyable que teniu!!!

PD. No hi ha més Alberts per aquí???

Anònim ha dit...

Parlant de tot, ho sabíeu que l'Albert va néixer el mateix dia que la Núria (en àrab "lloc de llum")

Carme ha dit...

FELICITATS ALBERT! I NADALA PER LA PART QUE ET TOCA AMB TOTS ELS SENTITS I UTS!

Anònim ha dit...

Apa, que m'he hagut de fer un compte a flickr per poder-vos ensenyar la foto... aquí la teniu:

http://www.flickr.com/photos/37588447@N00/63676855/

supose que funcionarà...

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Albert i benvingut al blog