dimarts, 8 de novembre del 2005

DSCN4304
Recordeu aquella foto tan bonica de l'almadraba que algú em va penjar al blog? Aquella barca misteriosa de cinc o sis pals?, avui he anat a Barbate, i, d'una manera curiosa —ho explicaré mes extensament al pot petit— he pogut entrar a les drassanes de l'almadraba.
Fascinant. Res a veure amb la barqueta de en Nasi, però. Us enganxo una foto, un concepte, que m'ha recordat molt la seva barqueta.
Si la seva és tant bonica, de ben segur que es deu a que, d'una manera o altre, porta la mateixa estructura.

6 comentaris:

Pere Manubens ha dit...

perdoneu, es una exagerqació, encara no domino lo de les mesures

Carme ha dit...

i quina balena!!!

Anònim ha dit...

Promet ser apassionant el reportage que anuncies. L'esperem en candeletes. Ens has posat la mel als llavis.
No triguis gaire !

Anònim ha dit...

És hipnòtica i com més la miro més em fascina. Tens raó parla d'una molt sòlida i molt pregona estructura que tots portem dins

Fantàstic aquest teu anar pel món per trobar imatges-metàfores fortes com aquesta !

Pere Manubens ha dit...

Ei, que jo no he parlat de reportatge, aixó necessita temps i llibertat de moviments, son només quatre fotos.

Anònim ha dit...

Vinga espabila't amb el temps i fes-nos un reportatge ben aviat. Aquestes fotos són GENIALS !!!! Parlarem de vaixells, vinga, que el tema em fascina. Però quines 4 fotos !!!!! més impressionants. No hi ha balena més gran que la proa d'un vaixell tal com l'has enganxat, un colós contrapicat. Jo he estat sota un vaixell de càrrega en el dic sec del port de barcelona.Una experiència brutal