dimarts, 15 de novembre del 2005

homenatge

metges



La Marta em va enviar aquesta il.lustració i em va dir: "Què et semblaria com a homentage als tres metges del blog?"
Jo vaig pensar que seria com si li regalessis un dibuix de la marca Seat (autoemoción) a un dels seus treballadors, però com sigui que el dibuix diu més del que diu o diu i no diu o diu tres coses de cop sense dir-ne cap en concret, m'he decidit a penjar-lo, tant més si tenim en compte que el dia disset és el seu aniversari.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

—"Oído al parche", padrina !

Carme ha dit...

parche oido!

Anònim ha dit...

Carai Marta, és precios aquest homenatge, però em sembla que s'ha t'ha girat feina...a la familia hi ha: músics, poetes, fotograf, geograf, artistes, pintors,informatics, mestres,cangurs,artesants, i molts oficis, aficions, titulacions més, que no acaven de sortir a la llum.

Molts petons i fins dijous 17 Nov.
Imma

Anònim ha dit...

Per al.lusions, ... molt guapo i sugerent....tant es així que desideixo col.locarlo de fons de pantalla del meu pc
Gracies
Xevi

Anònim ha dit...

Marta: d'on treus la paleta de colors?
Jordi

Anònim ha dit...

La paleta me la creo jo amb el freehand amb el cian, magenta, groc i el negre.
Marta.

Anònim ha dit...

A veure si ho he entes, amb les mans lliures, l´enciam, la mugrenta -sona a porquería acumulada- i el gros, el gordo, i un negre (guinea, sudan, bronx?), montes la feina de paleta.
Puc fer de manobre?

Anònim ha dit...

Molt maco el dibuix, felicitats Marta