dissabte, 5 de novembre del 2005

Flors Isabel

Isabel flors



Un dia, a mig matí, la mare va trucar per dir-nos com li havien agradat aquestes paraules que havia llegit (son de Josepmaria Escrivà):

«La dona és cridada a donar a la família, a la societat civil, a l’Església, allò que li és característic, allò que li és propi i que tan sols ella pot donar: la seva tendresa delicada, la seva generositat incansable, el seu amor pel concret, la seva finesa d’esperit, la seva capacitat d’intuïció, la seva pietat profunda i senzilla, la seva tenacitat..»


Flors-Isabel

4 comentaris:

Carme ha dit...

apaaaaaaaaaa que t'ha tirat els plats per el cap perque li dediquis aquesta FLOR TAN TENDRE I PLENA D'AMOR? O ES QUE ESTAN EN CAMÍ JA ELS BESSONS?¿?¿
jajajajaa
I JO ET PLAGIO AQUESTES PARAULES I LES FAIC EXTENSIVES A TOTES LES MARES DEL MÒN!!!! I A LES QUE NO SOM TAN MARES COM JO! JAJAJAJA

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Molt bé. Files prim :))

Jo també havia pensat dedicar-ho a totes les cosines; fins i tot en tenia pensat el text, que lligava amb la lectura de sant Pau de la missa d'avui: "salutacions a.., salutacions a.., salutacions a.." (Rm XVI, 3-9) o amb el "el primer pensament per.., el segon pensament per.." de la Maite.

Si tinc una estona (podries fer-ho tu), enganxaria aquell text que el Nacho li va enviar al Pitu perquè li llegís a la seva mare. No ho he fet perquè a la Isabel li reventa això de la dona com a apartheit, la feminitat i totes aquestes mandangues..

Hi ha una altra raó de calendari: Avui és sant Zacaries i santa Isabel, però no la patrona de la Isabel, que es la de Portugal, sinó la cosina de la verge Maria, la mare de Jesús, aquella que va anar a visitar quan estava al sisè mes de Joan Baptiste. Un dia adequat per fer-ne el DIA INTERNACIONAL DE LES COSINES!

jajajaja

Carme ha dit...

JO NO HE FET EL MEU POST PENSANT DE FORMA FEMINISTA N'HI MENDANGUES! TAN SOLS DESDE EL PUNT DE MIRA DE MARE PSICOLOGICA,JAJAJAJA I DE DONA COM A TAL!SI TENS ENRERA UN GALÀN M'HA TIRA AQUETS PIROPUS... DE BEN SEGUR NO HAIGUES SIGUT RESPONSABLE DELS MEUS ACTES! JAJAJAJAJAJAJA
JA CALLO! QUE QUAN M'ENVELO DIC PIJADES!JAJAJAJA

Anònim ha dit...

Allá, en aquelles muntanyes, vaig aprende una expresió molt bonica: "aquesta es una flor de mal avarar..."
Es a dir, ni era fácil arrivarhi, ni era fácil conseguirla....(no era fácil l´avaricia)
boniques les flors de la Isabel, i les del Mingu...