dimarts, 29 de novembre del 2005

4L R.I.P.


4L R.I.P.
Originally uploaded by carme1000.
I jo que estava tranquil•lament a casa ,va m’ha truquen a la porta una amiga del josep dient:ei! E que ets la tieta del manu? El teu cotxa esta sinistrat aquí abaix! Jo que pillo,baixo,em quedo estupefacta ,pobret! marameva! No recordo haver dit cap renec, la camioneta de la botiga dels magrebins s’avia desfrenat i creient-se un toro ha envestit al meu amic 4L!!!!! Urbana ,.mossos,veïns,magrebins,grua,i jo a casa i ara es quant ja em tremolen les cames de tot plegat!bona nit!

4 comentaris:

Pere Manubens ha dit...

De repent em recordes quan al poc temps de viure l carrer d´en robadors _nom de presagi-,em van entrar a casa i van robarme la hhasselblad, tots els objectius, els flashos profesionals que tenía, les conexions de l´ordinador, l´encenador du`pont que m´havía regalat el company de universitat Eric, la navalla que va regalarme la Blanca.....tot!
Tú dius "no recordo haver dit cap renec" Jo tampoc recordo haver ni tant sols plorat, donava voltes per la casa, amb la ma al cap, veient tot el que mancava i només anava neixent una pregunta: i ara que?.
Finalment vaig seure a la porta i em vaig dir: Ara el que vingui. Estic viu!
No s´et pot dir gran cosa práctica perque tu mateixa enmarques les coses "el meu amic 4l".

res no refá la pérdua de un amic, peró -sembla que és la época que t´ha tocat- pleiteja, igual que amb la feina, treu el máxim de les assegurançes!.
El cotxe, per tú, son els nebots, les cosines, .......els concerts....una abraçada

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Ja t'ho vaig dir fa temps: això té tota la pinta d'un complot. Un atemptat. Un pla diabòlic...

Carme ha dit...

GRÀCIES MINGUET! ;)))))

Carme ha dit...

PUES AQUESTA TARDA SOLS SURTIR DE CASA I DESDE DINTRA UN COTXA UN MAGRIBI TOT TREIENT EL CAP PER LA FINESTRA VA I M'HA DIT :HOLA AMIGUITA!!!!!!ERA UN DELS QUE VÀREN ESTAR D'ESPECTADOR EN EL CHOU!
MARAMEVA!!!